Home  › ... School › Organisatie › PCPO

PCPO

CBS Eben-Haëzer maakt onderdeel uit van de Stichting Protestants Christelijk Primair Onderwijs Krimpenerwaard.

PCPO Krimpenerwaard  -  geloof in onderwijs

Onze school maakt deel uit van de stichting PCPO Krimpenerwaard. Deze stichting verzorgt christelijk onderwijs in 6 plaatsen van de gemeente Krimpenerwaard vanuit de kernwoorden identiteit en kwaliteit.

Missie

De PCPO Krimpenerwaard heeft als doel ‘het ontwikkelen, beschikbaar stellen en voor de toekomst waarborgen van kwalitatief hoogwaardig protestants-christelijk basisonderwijs’. Basis en uitgangspunt van ons onderwijs vormen het reddende en verlossende werk van Jezus Christus.

Visie

Voor de scholen van de PCPO Krimpenerwaard is ieder kind uniek. Kinderen worden gestimuleerd om hun van God ontvangen talenten te leren gebruiken in dienst van anderen en van de samenleving. Er wordt goed voor hen gezorgd, ze worden door de leerkrachten gekend en met liefde omringd.